اســیر اشــک

سرگرمی-آهنگهای خفن-عکس-مقاله-ورزشی

اســیر اشــک

سرگرمی-آهنگهای خفن-عکس-مقاله-ورزشی

دل من خیلی صبوره

 

میمونم میمونم منتظر تو دل من خیلی صبوره

وسعـت رنـگ چشـاتـو آسمــون آینـه داره
غم چشماتو میبینه روز و شب بارون میباره
تو بیای اگه یه روز رولبام ترانه میشی
برای عمر دوباره بهتـرین بهانه میشی
خودمو به پات میریزم من می شم خاک زمینت
مـث بــرگای تــو پایـیــز زیـر پـای نـازنیـنـت
تو گل لطیف صبحی منم اون شبنم تنها
که برای با تو مودن میزنم دل و بـه دریا
گرمای دستای نازت هـوس این تن سرده
امیـدو بکار تـو قلبم که دلـم لبریـز درده
تو برام خواستنی هستی مث رویا واسه عاشق
مث ساحـل واسـه دریـا مث دریا واسه قایـق
بی تـو اما نمیدونم که کجای این زمونهام
من بی تو نمیمونم من بی تو یه دیوونهام


نظرات 1 + ارسال نظر
آزیتا سه‌شنبه 6 دی 1384 ساعت 06:04 ب.ظ http://azi.blogsky.com

سلام
خوبه چه دل صبوری
خوشحال میشم بهم سر بزنی و جواب سوالم را بدی

سلام
چشم حتمآ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد