اســیر اشــک

سرگرمی-آهنگهای خفن-عکس-مقاله-ورزشی

اســیر اشــک

سرگرمی-آهنگهای خفن-عکس-مقاله-ورزشی

جنجال شادمهر و فریدون

 من دوست ندارم کینه ای از کسی داشته باشم و میخواهم با آقای فریدون آسرایی چند کلمه ای

حرف بزنم .

ایشان مدتی است هر جا می نشیند در مورد من حرف میزند . به نظر من ما هیچ تشابه و رفاقتی

با یکدیگر نداریم که بخواهیم در مورد هم حرف بزنیم . فریدون هم سن و سال پدر من است اما

کار حرفه ای تعارف ندارد.

آلبوم فریدون به خاطر هنر بهروز صفاریان آلبوم خوبی شده است وگرنه گذشته نشان داده که

فریدون یک خواننده ی درجه سه لس آنجلسی است.

شادمهر در ادامه می گوید :

این آقا در اوج جوانی اش در خارج از کشور حتی به اندازه ی بعضی خواننده های آماتور هم

مطرح نشد و در همان زمانی که در خارج ، وقت تلف می کرد ، ما از جان مایه گذاشتیم تا

موسیقی پا بگیرد . آنوقت من نمیدانم حالا چطوری به نظر خودش سوپراستار شده است !!؟ این

آقا اگر واقعا بزرگ بود ، آن زمانی که موشک و بمب روی سر مردم می ریخت به ایران

می آمد یا لا اقل آن وقتی که ما به هر دری زدیم تا موسیقی

را دوباره راه بیاندازیم کنارمان میامد . نه حالا که همه چیز رو به راه شده است .

آقای فریدون باید بهروز صفاریان را روی سرش بگذارد و فراموش نکند که انسان هر چقدر سن

و سالش بالاتر میرود باید افتاده تر باشد ،

ضمنا بهتر است مردم ما را با هم مقایسه کنند ، نه خودمان !!

شادمهر درباره ی آلبوم جدیدش می گوید :

پاپ کورن وسواسی ترین آلبوم من است چون میدانم انتظارات مردم از من بیشتر شده . در

آخرین تصمیمم اسم پاپ کورن را به جای تلافی برای آلبومم انتخاب کردم . فکر میکنم تا 5 هفته

دیگر به ایران برسد .

من فقط برای مردم داخل کشور آهنگ میسازم و میخوانم و هیچ انتظاری بابت فروش آلبومم در

خارج از ایران ندارم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد