اســیر اشــک

سرگرمی-آهنگهای خفن-عکس-مقاله-ورزشی

اســیر اشــک

سرگرمی-آهنگهای خفن-عکس-مقاله-ورزشی

منو ببخش (کامران،هومن)

 

اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد منو ببخش
اگه تویی اون که فقط دلم میخواد منو ببخش
اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد منو ببخش
اگه تویی اون که فقط دلم میخواد منو ببخش
منو ببخش اگه شبا ستاره ها رو می شمارم
منو ببخش اگه بهت خیلی میگم دوست دارم
منو ببخش اگه برات سبد سبد گل می چینم
منو ببخش اگه شبا فقط تو رو خواب می بینم
اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد منو ببخش
اگه تویی اون که فقط دلم میخواد منو ببخش
منو ببخش اگه واسه چشمای تو خیلی کمم
تو یک فرشته ای و من اگه فقط یه آدمم
منو ببخش اگه برات میمیرم و زنده میشم
اگه با دیوونگیام پیش تو شرمنده میشم
منو ببخش اگه همش میسپارمت دست خدا
اگه پیش غریبه ها به جای تو میگم شما
منو ببخش من نمیخوام تو رو به ما نشون بدم
نشونیتو نه به شب و نه دست آسمون بدم
منو ببخش اگه میخوام تو رو فقط واسه خودم
ببخش اگه کمم ولی زیادی عاشقت شدم
اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد منو ببخش
اگه تویی اون که فقط دلم میخواد منو ببخش
اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد منو ببخش
اگه تویی اون که فقط دلم میخواد منو ببخش
اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد منو ببخش
اگه تویی اون که فقط دلم میخواد منو ببخش
اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد منو ببخش
اگه تویی اون که فقط دلم میخواد منو ببخش

[   ] 05_ Mano Bebakhsh.mp3
نظرات 2 + ارسال نظر
مرد پیر جمعه 25 آذر 1384 ساعت 05:25 ق.ظ http://www.siamakold.blogfa.com

ای مزدا اهوره !
……….« ترا پاک شناختم ؛ انگاه که در سر اغاز افرینش دیدمت { و دریافتم }
..........« که چگونه تا پایان گردش افرینش ، کردارها و گفتارها را با هنر خویش،
.......« مزد بر نهادی : پاداش نیک برای نیکان و{سزای } بد برای بدان...»
ینسه هات 49

ممنونم عزیز

مریم شنبه 26 آذر 1384 ساعت 09:51 ق.ظ http://computer20.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالب و قشنگی داری
ممنون که به وبلاگ من هم قدم رنجه کردی
موفق و پیروز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد